تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور:وسایل سرمایشی مانند کولر گازی نقش بسیار اساسی را در زندگی و آسایش ما در فصول گرم ایفا می‌کنند. حتما برای شما هم پیش آمده که به علت رخ دادن مشکلاتی در کولر گازی خانه، مدتی نتوانسته‌اید از آن استفاده کنید و مجبور شده‌اید که هوای گرم را تحمل کنید. در این صورت تنها را چاره تماس با یک نمایندگی معتبر برای تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور است .

قطعات و مشکلات اصلی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

پیش از ارتباط با تکنسین متخصص تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور بهتر می‌باشد که مراحل مربوط به عیب یابی کولر گازی را اجرا نمایید و پس از آن برای تعمیر دستگاه اقدام نمایید.

  • آیا فیلتر کولر گازی مصرفی کثیف شده است؟ توجه نمایید اگر فیلتر کولر گازی مسدود و کثیف باشد، می‌تواند منجر به کاهش راندمان عملیاتی دستگاه در سیستم سرمایشی و کاهش قدرت آن در خنک نمودن هوا شود.
  • آیا سایر دستگاه‌های برقی نیز در نزدیکی کولر گازی شما قرار دارند؟ دقت کنید که اگر وسیله‌هایی چون تلویزیون، مایکروویو یا یخچال را در نزدیکی کولر گازی خود گذاشته‌ باشید، بهتر است آن‌ها جابجا کنید. چرا که دستگاه‌‌های نام برده شده، هوای گرم بسیار زیادی را آزاد می‌نمایند و باعث می‌شوند که انرژی بیشتری صرف خنک نمودن فضا شود.
  • آیا در محیطی که کولر گازی برای خنک سازی آن تعبیه شده است، به درستی بسته شده تا هوای گرم دور نگه دارد؟ بررسی کنید که آیا تمامی پنجره‌ها و درهای اتاق یا خانه به درستی بسته شده‌اند تا مطمئن شوید هوای گرم از بیرون وارد فضای بسته نمی‌شود.
  • آیا ترموستات کولر گازی به درستی تنظیم شده است؟ بیشتر اوقت‌ها ترموستات‌ به درستی نمی‌خواند. برای مثال، کولر گازی ایران رادیاتور امکان دارد که محیط را در ۲۳ درجه خنک نماید، در حالی که امکان دارد، ۲۵درجه را نشان دهد که این مسئله به طور معمول در این موقعیت‌هایی که بیان می‌کنیم، اتفاق می‌افتد: کثیفی ترموستات کولر، کولر گازی در سطح درستی قرار نگرفته باشد، دستگاه در معرض نور مستقیم خورشید گذاشته شده باشد.

برای رفع مشکلات فوق بهتر است، ترموستات خود را کامل تمیز کنید و محل آن را بررسی نمایید..تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

 بررسی کمپرسورها جهت تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور برای ساخت کولرهای خود از کمپرسور  روتاری، نوع اسکرال و دارای کيت اينورتراستفاده می‌کند. این کمپرسورهای ذکر شده توسط يک پروانه از  تيغه‌ای ۳۶۰ درجه ساخته شده‌اند که مکش گاز درون سيلندر در حین وارد شدن گاز مبرد را انجام می‌دهند. از مزایای کمپرسور روتاری می‌‌توان به بازدهی بالا، ابعاد کم و لرزش کمتر  در آن اشاره کرد که کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی بهینه تر عمل می‌کنند. کمپرسور اسکرال کولرگازی ایران رادیاتور از دو نوع تيغه فلزی تشکیل شده است با ضخامت بالا که به حالت مارپيچ هستند و يکی از تيغه ها ثابت می‌باشد و ديگری متحرک که با توجه به حالت مارپیچ تيغه‌های این دستگاه گاز داخل آن به حرکت درآمده و هوا به مرور فشرده می‌شود تا به نقطه انتهايی رسیده و خارج شود.

همچنین از دیگر مزیت‌های این نوع کمپرسور می‌توان به بی صدا بودن آن اشاره کرد که با بالاترین راندمان نسبت به دیگر کمپرسورها کار می‌کند. به منظور کسب اطالاعات بیشتر پیرامون تعمیرات کمپرسور و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور می‌توانید با ما در تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی انواع کولرهای گازی ایران رادیاتور می‌پردازیم تا پیش از مراجعه برای تعمیر با ویژگی‌های دستگاه آشنا باشید.

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور30000

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور30000در گرید A مدل IAC-30CH/XA را به دلیل قدرت عملکرد بسیار بالا و مصرف برق کم می‌شود به عنوان یکی از ویژه ترین دستگاه‌های خنک کننده این برند معرفی نمود. کندانسور و اپراتور این مدل کولر گازی ایران رادیاتور، به فین طلایی ضد زنگ Golden Fin  مجهز می‌باشد که در مقابل مواردی چون خوردگی و زنگ زدگی هم مقاومت زیادی دارد. این فین‌های ذکر شده، مانع استهلاک دستگاه خنک کننده می‌شوند و طول عمر آن را بالا می‌برند که به همین علت هم قیمت خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ایران رادیاتور با توجه به میزان کارکرد آن بسیار به صرفه می‌باشد.تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

همچنین یونیت‌های داخلی دستگاه بسیار زیبا هستند و حدود ۱۸کیلوگرم هم وزن دارند. قدرت پرتاب باد آن ۱۰متر و صدای کارکرد دستگاه خنک کننده ۵۶ دسی بل و وزن یونیت خارجی دستگاه  ۵۸ کیلوگرم می باشد. به دلیل قدرت عملکرد کمپرسور کولر گازی ایران رادیاتور، ظرفیت سرمایشی این مدل 30.680 بی تی یو است و ظرفیت گرمایش دستگاه هم 38.700 بی تی یو می‌باشد که دامنه دمایی کارکرد کولر میان ۷ – تا ۴۳درجه سانتی گراد و با برق ۲۲۰و ۲۴۰ولت است. این کولر گازی ایران رادیاتور همچنین دارای ۵سال ضمانت برای خود کمپرسور و ۸ ماه گارانتی برای تمامی قطعات توسط شرکت است.تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع

سرچ