تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج در تهران

تعمیر پکیج در تهران : پکیج چیست؟
تعمیر پکیج در تهران:پکیج نام تجاری دستگاهی سیستمی است که وظیفه تامین آب گرم واحد های ساختمانی مسکونی یا اداری و غیره را بر عهده دارد.امروزه به این دستگاه به دید مهمترین نگاه می شود چرا که بسیاری از نیاز های انسان مانند نیاز به آب گرم و نیاز هایی که در پی آن می آید را پکیج ها به آسانی فراهم می آورند.
.از ابتدایی ترین نیاز های انسان به آب گرم می توان نیاز به گرمایش از طریق رادیاتور ها،نیاز به استحمام،نیاز به شستو شو با آب گرم و غیره اشاره داشت.پکیج ها تقریبا تامین کننده تمامی نیاز های انسان به گرمایش و آب گرم می باشند.

مزیت تعمیر پکیج در تهران

مزیت این سیستم ها نسبت به موتور خانه ها و یا استفاده از سوخت های فسیلی آن است که این دستگاه ها جای بسیار کمی را اشغال نموده اند و در عین حال نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی،کاربری راحت تر و بهینه تری دارند.
ضمنا هزینه نگهداری از پکیج ها و سوختی را که مصرف می کنند(گاز شهری)،در مقایسه با دیگر سیستم های گرمایشی بسیار نازل تر و کمتر می باشد.پکیج ها می بایست به صورت مستقل استفاده گردند.
یعنی هر واحد ساختمانی می تواند تنها از یک پکیج استفاده نماید.در صورت نصب پکیج می بایست کاربری هرگونه موتور خانه شوفاژ مرکزی قطع گردد.

مراحل سرویس تعمیر پکیج در تهران

معمولا مراحل سرویس پکیج برای مارکها و مدل های گوناگون موجود در بازار با کمی تفاوت انجام می شود. در اینجا 10 مورد از اصلی ترین موارد مشترک سرویس را بیان می کنیم.
1. بررسی عملکرد پکیج در گرمایش آب مصرفی
2. بررسی عملکرد پکیج در گرمایش رادیاتورها
3. جرمگیری ورسوب زدایی
4. بررسی نشتی های اتصالات و قطعات
5. تنظیم  میزات گرمایش
6. تنظیم فشار آب ورودی
7.تنظیم و سرویس یون ها
8. تنظیمات برد
9. بررسی عملکرد میکروسوئیچ ها
10. بررسی فشار پکیج
اینکه یک تعمیرکار ماهر پکیج برای سرویس پکیج شما چه نکات و مراحلی را باید رعایت کند به چند عامل بستگی دارد.
از جمله این عوامل:

1. نوع سیستم پکیج.

سیستم پکیج مثل اینکه پکیج دیواری ,زمینی و یا ایستاده باشد . نوع سوخت پکیج گاز شهری یا گاز مایع و یا گازوئیلی باشد.

2. نوع ایراد پکیج

اینکه پکیج چه ایرادی دارد و یا کدام قطعه ایراد دارد ویا در کدام مرحله گرمایش متوقف شده, نکات و مراحل سرویس پکیج متفاوت میباشد.

3. نوع عملکرد پکیج

تک مبدل یا دو مبدل و یا چگالشی باشد .فن دار و یا بدون فن باشد.
15 علت سرد و گرم شدن آب پکیج که از دلایل سرد و گرم شدن آب مصرفی می باشد را بیان کردیم .توجه داشته باشید که بر طرف کردن این موارد نیازمند تخصص و تجربه کافی می باشد.تعمیر پکیج در تهران

تعمیرکار تعمیر پکیج در تهران

هنگام خراب شدن قطعات پکیج یا حتی نشتی لوله آب، پکیج سریعا با سرد شدن رادیاتورها مواجه می شود. سرد شدن رادیاتورها در زمستان یعنی دردسر بزرگ برای شما ،پس بهتر است سریعا یک تعمیرکار  پکیج در تهران را پیدا کنید.

انواع پکیج های ساختمانی

پکیج های دیواری نسبت به پکیج های زمینی کاربرد بیشتری دارند و استفاده از آن ها متداول تر می باشد.این پکیج ها مانند یک دهنه کابینت بر روی دیوار ها نصب می شوند و ابعاد آن ها معمولا به متراژ واحد ساختمانی،موقعیت مکانی واحد ساختمانی و موقعیت جغرافیایی واحد ساختمانی بستگی .دارد.
می دانیم که تابش آفتاب بر دیواره های یک واحد ساختمانی می تواند به گرمای آن واحد کمک شایانی بکند.همچنین در واحد های ساختمانی که زیر بنای آن ها خالی می باشد در فصول سرما ،بسیار سرد می شوند.این دسته از واحد های ساختمانی نیاز به پکیج هایی با ابعاد بزرگتر و با قدرت و توان بیشتری می باشند.
موقعیت جغرافیایی واحد ساختمانی نیز بر همین مبنا تعریف می شود.طبیعی است که زمستان شمال کشور نسبت به جنوب کشور بسیار متفاوت می باشد،همین مقوله باعث شده موقعیت جغرافیایی برای استفاده از پکیج ها متفاوت باشد و انواع مختلفی برای موقعیت های مختلف را بطلبد!تعمیر پکیج در تهران
پکیج های زمینی
پکیج های زمینی همانگونه که از نام آن ها مشخص است،روی زمین نصب شده و بر به هیچ عنوان از آن ها برای استفاده روی دیوار نمی توان استفاده نمود.ابعاد این پکیج ها معمولا از پکیج های زمینی بیشتر می باشد و گاها در برخی از آن ها از مشعل جداگانه استفاده می گردد.
ولی غالبا دارای یک مخزن آب گرم یا مخزن کوئل دار می باشدتعمیرات پکیج زمینی به مراتب پیچیده تر از پکیج های دیواری می باشد و در عین حال زمان بیشتری برای تعمیر آن باید در نظر گرفت.
پکیج های زمینی بیشتر در ویلاها و ساختمان هایی با متراژ گسترده تر استفاده می گردد.به طور کلی چنانچه در یک واحد ساختمانی پکیج دیواری کاربری نداشته باشد و یا جوابگوی تامین گرما و انرژی نباشد از پکیج های زمینی استفاده می گردد.تعمیر پکیج در تهران

گرم نشدن آب پکیج:

یکی از دلایل گرم نشدن آب پکیج ممکن است بخاطر خرابی فلوسوییچ آن باشد. زمانی که شیر آب گرم را باز می کنید نشانگر پکیج شروع به چشمک زدن می کند و اگر گرم نشدن آب به علت خرابی فلوسوییچ باشد این نشانگر دیگر عمل نمی کند.
یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث گرم نشدن آب پکیج شود خراب شدن سنسور دما پکیج است. زمانی که آب گرم باز می شود فلوسوییچ باز شدن آب را تشخیص می دهد و پکیج روشن می شود. درصورتی که دمای آب کمتر از میزان تنظیم شده برد باشد پکیج روشن می شود. که در صورت خراب بودن سنسور دما دمای آب برای پکیج قابل تشخیص نخواهد بود و پکیح روشن نمی شود.تعمیر پکیج در تهران
گاهی نیز ممکن است گرم نشدن آب پکیج به علت خراب شدن سیستم احتراف آن باشد. که در صورت بروز این مشکل حتما نیاز به حضور کارشناس برای رفع مشکل است.تعمیر پکیج در تهران

تعمیر پکیج در تهران

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع

سرچ