تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور:وسایل سرمایشی مانند کولر گازی نقش بسیار اساسی را در زندگی و آسایش ما در فصول گرم ایفا می‌کنند. حتما برای شما هم پیش آمده که به علت رخ دادن مشکلاتی در کولر گازی خانه، مدتی نتوانسته‌اید از آن استفاده کنید و مجبور شده‌اید که هوای گرم را تحمل کنید. در این صورت تنها را چاره تماس با یک نمایندگی معتبر برای تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور است.

کولر گازی ایران رادیاتور

با توجه به اینکه کولرگازی ساخته شده توسط شرکت ایران رادیاتور دارای دو یونیت داخلی و خارجی می‌باشد که با چرخش گاز مبرد در بین این دو یونیت که اشاره کردیم، عملیات گرمادهی و خنک کنندگی صورت می‌گیرد، نوع گاز مبرد مصرفی و خاصیت ضد خوردگی کندانسور دستگاه در بازدهی کولر موثر می‌باشد و از اهمیت فراوانی برخوردار است. کندانسور و کویل دستگاه در یونیت درونی که فین طلایی ضد زنگ دارد و استحکام و مقاومت محصول را در مقابل پوسیدگی بالا می‌برد، سبب طول عمر بالای کولر ایران رادیاتور خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

همچنین فیلتر تعبیه شده در یونیت‌های داخلی دستگاه ایران رادیاتور، از مدل فیلتر کربن است که متشکل از کربن فعال و رشته الکترواستاتیکی می‌باشد و ریزگردهای موجود در فضا، مواد آلرژی زا در هوا و انواع باکتری کاملا جذب می‌نماید. این نوع فیلتر همچنین توانایی جذب برخی از ویروس ها را داشته و با توجه به مزیت‌هایی که برای دستگاه اشاره کردیم، قیمت خرید و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور بسیار مناسب می‌باشد.تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

قطعات و مشکلات اصلی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

پیش از ارتباط با تکنسین متخصص تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور بهتر می‌باشد که مراحل مربوط به عیب یابی کولر گازی را اجرا نمایید و پس از آن برای تعمیر دستگاه اقدام نمایید.تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

  • آیا فیلتر کولر گازی مصرفی کثیف شده است؟ توجه نمایید اگر فیلتر کولر گازی مسدود و کثیف باشد، می‌تواند منجر به کاهش راندمان عملیاتی دستگاه در سیستم سرمایشی و کاهش قدرت آن در خنک نمودن هوا شود.
  • آیا سایر دستگاه‌های برقی نیز در نزدیکی کولر گازی شما قرار دارند؟ دقت کنید که اگر وسیله‌هایی چون تلویزیون، مایکروویو یا یخچال را در نزدیکی کولر گازی خود گذاشته‌ باشید، بهتر است آن‌ها جابجا کنید. چرا که دستگاه‌‌های نام برده شده، هوای گرم بسیار زیادی را آزاد می‌نمایند و باعث می‌شوند که انرژی بیشتری صرف خنک نمودن فضا شود.
  • آیا در محیطی که کولر گازی برای خنک سازی آن تعبیه شده است، به درستی بسته شده تا هوای گرم دور نگه دارد؟ بررسی کنید که آیا تمامی پنجره‌ها و درهای اتاق یا خانه به درستی بسته شده‌اند تا مطمئن شوید هوای گرم از بیرون وارد فضای بسته نمی‌شود.
  • آیا ترموستات کولر گازی به درستی تنظیم شده است؟ بیشتر اوقت‌ها ترموستات‌ به درستی نمی‌خواند. برای مثال، کولر گازی ایران رادیاتور امکان دارد که محیط را در ۲۳ درجه خنک نماید، در حالی که امکان دارد، ۲۵درجه را نشان دهد که این مسئله به طور معمول در این موقعیت‌هایی که بیان می‌کنیم، اتفاق می‌افتد: کثیفی ترموستات کولر، کولر گازی در سطح درستی قرار نگرفته باشد، دستگاه در معرض نور مستقیم خورشید گذاشته شده باشد.

برای رفع مشکلات فوق بهتر است، ترموستات خود را کامل تمیز کنید و محل آن را بررسی نمایید. در صورتی که مشکل ادامه دار شد نیز بهتر است برای  رفع آن با تکنسین تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تماس بگیرید.تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور مدل ۱۲۰۰۰

بر اساس داده های مندرج در کاتالوگ این نوع از کولر گازی ایران رادیاتور، ظرفیت سرمایش و گرمایش محصول برابر با 12250/13820 Btu/hتعیین شده است. کولر گازی اسپلیت  مدل ۱۲۰۰۰جهت استفاده در فضاهای ۱۷الی ۲۵ متر مربع، از مناسب ترین گزینه‌ها محسوب می شود. همچنین، این مدل از کولر گازی ایران رادیاتور با جریان برق تک فاز، ولتاژ ۲۲۰و فرکانس ۵۰ هرتز تامین می شود. جریان مصرفی دستگاه خنک کننده در حالت سرمایش مساوی با ۵ و در وضعیت گرمایش۵.۲ آمپر (A) عنوان شده و علاوه بر این، ظرفیت بازدهی و عملکرد (EER/COP)  دستگاه با ظرفیت ۱۲۰۰۰به ترتیب۳.۳۵ و۳3.۶۱ وات تعیین شده است.

سطح صدای کولرگازی ایران رادیاتور با ظرفیت ۱۲۰۰۰در هنگام کارکرد بسیار کم و مناسب ارزیابی شده که بر این اساس، میزان صدای یونیت داخلی دستگاه و پنل خارجی کولر در حین کار مساوی با ۴۲/۵۵دسیبل اعلام شده است. در این خصوص باید خاطر نشان کنیم که کلاس آب و هوایی  کولرگازی ایران رادیاتور مدل ۱۲۰۰۰ از نوع T1 (گرم و معتدل) است.

تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع

سرچ