ارور ۴۰۷۰۸۰

ارو40608٠ ایران رادیاتور،آموزش هواگیری پکیج ایران رادیاتور

ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

نشانه‌های نیاز به هواگیری پکیج دیواری

هواگیری پکیج دیواری هم از جمله اقدامات ساده در سرویس پکیج است که با دیدن موارد زیر، انجام آن مشکل سیستم گرمایشی شما را حل خواهد کرد:

  1. آب به خوبی گرم نمی‌شود.
  2. رادیاتور و شوفاژها به صورت یکنواختی گرم نمی‌شوند و یا به طور کلی سرد هستند.
  3. پکیج و رادیاتورها زیاد صدا می‌دهند.

 

آموزش مرحله به مرحله نحوه هواگیری پکیج

در ادامه نحوه هواگیری پکیج را به صورت مرحله به مرحله شرح داده ایم، پس برای هواگیری پکیج مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای هواگیری پکیج ابتدا لوله آب گرم را باز کنید تا پکیج روشن شود.
  2. پیچ هواگیری پکیج را که معمولا در انتهای پمپ پکیج قرار دارد، پیدا کنید.
  3. پیچ هواگیری پکیج را با یک پیچ گوشتی باز کنید. پیچ را بر خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید تا باز شود.
  4. هنگام باز کردن پیچ پکیج، آب به همراه هوا از پکیچ خارج می‌شود. آب خارج شده بسیار داغ است. پس موارد ایمنی را برای جلوگیری از سوختگی رعایت کنید.
  5. برای جمع کردن آب خروجی، یک دستمال نانو یا میکروفایبر که میزان جذب بالایی داشته باشد را زیر پیج هواگیری پکیج قرار دهید؛ می‌توانید از یک سطل یا ظرف مناسب نیز استفاده کنید.
  6. خروج آب از پکیج با صدا همراه است، نگران نباشید، پس از این که صدا کمتر شد و فشار آب خروجی یکنواخت شد، یعنی هواگیری پکیج رو به پایان است.
  7. در این مرحله از هواگیری پکیج، پیچ پمپ را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا بسته شود. حتما پیچ را کامل محکم ببندید.
  8. هواگیری پکیج شما به پایان رسید.
  9. معمولاً بعد از هواگیری خود پکیج، رادیاتورهایی که در اتاق‌ها نصب شده‌اند هم باید هواگیری شوند.
  10. پس از هواگیری کل پکیج و رادیاتورها، حال بایستی فشار پکیج را مجدداً تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید :

ارور E50 در پکیج ایران رادیاتور

با توجه به شروع فصل سرد سال، بسیاری از افراد به دنبال آموزش جامع هواگیری پکیج ایران رادیاتور هستند. در واقع با توجه به اینکه با هواگیری پکیج می ‌توانید بازدهی بالاتری از آن ها دریافت کرده و گرمایش بیشتری در اختیار داشته باشید، آگاهی شما از نحوه هواگیری پکیج می تواند به شما کمک کند تا به این مهم دست پیدا کنید.

اگر با ما همراه بوده اید بدون تردید می توانید مشکلات مختلفی مانند علت صدای زیاد پکیج دیواری و آگاهی از برق داشتن بدنه پکیج برطرف نمایید. تعمیرگاه مرکزی ایران رادیاتور  با هدف آشنایی شما با انواع محصولات و پکیج های دیواری و همچنین آگاه سازی شما از ارورهای مختلف سعی کرده مطالب خود را به صورت جامع بیان کند.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

آموزش هواگیری پکیج ایران رادیاتور

با توجه به شروع فصل سرد سال، بسیاری از افراد به دنبال آموزش جامع هواگیری پکیج ایران رادیاتور هستند. در واقع با توجه به اینکه با هواگیری پکیج می ‌توانید بازدهی بالاتری از آن ها دریافت کرده و گرمایش بیشتری در اختیار داشته باشید.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

آگاهی شما از نحوه هواگیری پکیج می تواند به شما کمک کند تا به این مهم دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که هواگیری پکیج ایران رادیاتور دارای مراحل متعددی بوده که شما با آگاهی از آن ها می توانید این عمل را انجام دهید.

با توجه به اینکه در پکیج های ایران رادیاتور معمولاً یکی از مشکلات عمده، نفوذ هوا به سیستم گردش آب به شمار می ‌رود، اختلال در تامین آب گرم مورد نیاز پکیج و عملکرد گرمایشی به وجود آمده و شما بازدهی مناسبی از آن دریافت نخواهید کرد.

به همین دلیل شما می توانید با یادگیری هواگیری پکیج ایران رادیاتور در سریعترین زمان این مشکل را برطرف کنید.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

اهمیت هواگیری پکیج ایران رادیاتور

اگر پکیج های گرمایشی مورد استفاده توسط شما از شرکت ایران رادیاتور هستند، یکی از مهمترین کارهایی که شما باید در شروع فصل سرما و قبل از راه اندازی سیستم های گرمایشی انجام دهید، هواگیری پکیج به شمار می رود. با توجه به اینکه وجود هوا در سیستم پکیج ها می تواند عملکرد آن ها را مختل کند، یادگیری شما برای رفع این مشکل به بهترین شکل می تواند عملکرد درستی از پکیج ‌دیواری در اختیار شما قرار دهد.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

توجه داشته باشید که اهمیت این امر را به هیچ عنوان کوچک نشمرده و بدانید که در نگهداری و سرویس پکیج یکی از مهم ترین فاکتورها، هواگیری پکیج دیواری به شمار می رود.

مزایای هواگیری پکیج

علاوه بر مواردی که بیان کردیم شما با هواگیری پکیج می توانید مزایای بسیار بیشتری را در اختیار داشته باشید. از جمله مزایای هواگیری پکیج ایران رادیاتور می ‌توان به افزایش بازدهی پکیج و عملکرد بهینه آن اشاره کرد. شرایطی که می تواند علاوه بر افزایش راندمان، موجبات کاهش مصرف گاز را برای شما فراهم کرده و در کنار این موارد، طول عمر مفید دستگاه ها را نیز افزایش دهید.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

ا توجه به اینکه هواگیری پکیج ایران رادیاتور منجر به جلوگیری از آسیب های احتمالی به بخش ‌های مختلف دستگاه می ‌شود، انجام این امر به بهبود عملکرد آن برای مدت زمان طولانی کمک فراوان خواهد نمود.

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور

ما در این بخش به شما نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور را به شکل کامل ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که تعمیرگاه مرکزی ایران رادیاتور  به شکل تخصصی خدمات خود را در این زمینه به شما ارائه می دهد.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

مطلبی که ما در پایین برای شما بیان می کنیم و به شما نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور را توضیح می دهیم، به خوبی می ‌تواند کمک کند تا در سایر برندها مانند بوتان و ایساتیس نیز بتوانید از این روش با توجه به ساختار مشابهی که با ایران رادیاتور دارند، استفاده کنید.

  1. برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور در نخستین گام با خاموش کردن پکیج سعی کنید مدت زمانی تقریبی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر نمایید.
  2. پس از طی کردن مدت زمان مورد نظر می توانید به سراغ پکیج رفته و بر روی رادیاتور، پیچ هواگیری را مشاهده نمایید. اگر نمی‌ دانید که پیچ هواگیری در کجای پکیج ایران رادیاتور قرار دارد، به سراغ قسمتی از رادیاتور بروید که فاقد ورودی و خروجی آب است. برای شل کردن پیچ هواگیری بر خلاف جهت حرکت عقربه ‌های ساعت اقدام نمایید. حال با شل کردن آن می توانید اندکی صبر کرده تا هوای موجود در درون آن به طور کامل خارج شود.
  3. در این مرحله، از یک دستمال و سطل برای جلوگیری از پاشیدن آب استفاده نمایید. فراموش نکنید که ممکن است آب درون پکیج داغ بوده و برای شما مشکلاتی ایجاد کند.
  4. در این گام پیچ هواگیری را محکم نمایید. سپس به اندازه یک الی یک و نیم بار، فشار پکیج را تنظیم کنید. این عمل را با استفاده از شیر پرکن پکیج دیواری می توانید انجام دهید.

اگر مراحل فوق را با دقت بالا انجام داده باشید، می‌ توان گفت که هواگیری پکیج ایران رادیاتور به اتمام رسیده است.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور


هواگیری پمپ پکیج ایران رادیاتور

برای طی کردن کامل یک فرآیند هواگیری، شما باید پمپ پکیج را بررسی کرده و اقدام به هواگیری پمپ پکیج نیز نمایید. در واقع پمپ آب پکیج های ایران رادیاتور به عنوان یکی از مهمترین بخش های سیستم نیز می توانند با مشکل گیر کردن هوا در آن مواجه شوند.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

برای هواگیری پمپ پکیج ایران رادیاتور می توانید با استفاده از پیچ هواگیری عمل مورد نظر را انجام دهید. معمولاً بر روی محفظه پمپ، پیچ هواگیری تعبیه شده است.

برای هواگیری پمپ نیز می توانید پیچ هواگیری را شل کرده تا اقدام به تخلیه هوای داخل محفظه پمپ آب نمایید.

حال پس از تخلیه کامل هوا در پمپ پکیج ایران رادیاتور مجدداً پیچ هواگیری را سفت کرده و از طی کردن تمام مراحل، با دقت بالا، اطمینان حاصل نمایید.

برای هواگیری پکیج و پمپ پکیج، تمام مراحل را با رعایت نکات ایمنی انجام داده تا از خطرات موجود در امان بمانید.

نکته ای که برای هواگیری پمپ آب پکیج باید در نظر داشته باشید این است که نیاز به روشن بودن پمپ آب خواهید داشت. به همین علت سعی کنید جهت هواگیری پمپ آب یکی از شیرهای آب گرم را باز کرده تا فعالیت خود را انجام دهد.

پس از آن می توانید اقدام به هواگیری پمپ کرده و با طی کردن مراحل گفته شده از سفت کردن پیچ هواگیری اطمینان حاصل نمایید.


نکته مهم

با توجه به اینکه ساختار پکیج های دیواری کاملاً پیچیده بوده، توصیه ما به شما این است که چنانچه قصد دارید هواگیری دستگاه پکیج را خودتان انجام دهید با مطالعه دفترچه راهنما، اطلاعات کافی از مدل پکیج به دست بیاورید.ارو۴۰۶۰۸٠ ایران رادیاتور

مراحلی که ما برای شما بیان کردیم در حالت کلی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با این حال برخی از مدل های پکیج های دیواری نسبت به سایر مدل ها دارای ساختاری خاص بوده و ممکن است پیچ هواگیری آن در مکانی متفاوت از مکان گفته شده توسط ما قرار داشته باشد.

برای خرید انواع گیربکس اتومات با گارانتی کلیک کنید 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (کلیک کنید)