چراغ های پکیج ایران رادیاتور

یکی از محصولات شرکت ایران رادیاتور پکیج است که دارای تنوع زیادی نیز بوده و همین تنوع باعث شده که محصولات پکیج ایران رادیاتور به صورت زمینی و دیواری و در دو مدل کلی آنالوگ و دیجیتال دسته بندی شوند.

مدل آنالوگ پکیج ایران رادیاتور شامل سری های M، BM، K، E و Eco هستند، که اتفاقاً به دلیل آنلوگ بودن قیمت خرید پایین تری دارند. اما مشخصه بارز این مدل در نوع نمایش کدهای خطاست که به صورت چراغ های ال ای دی چشمک زن بر روی دستگاه نشان داده می شود و جزو علامت های روی پکیج ایران رادیاتور هستند.

چراغ های ال ای دی پکیج ایران رادیاتور با اعداد 30، 40، 50، 60، 70، 80 بر روی پنل روبرویی دستگاه قرار گرفته اند که در حالت عادی و بدون مشکل این چراغ ها فقط به صورت جف جف روشن می مانند، به عنوان مثال چراغ های 30 و 40 روشن هستند، که اتفاقاً نشان دهنده کارکرد صحیح دستگاه بوده و معنی کد خطا نمی دهند. اما چشمک زدن این چراغ ها می تواند نشانه ای از کد خطای ایران رادیاتور باشد.

این موضوع را عنوان کردیم تا بدانید تنها روشن بودن چراغ های پکیج ایران رادیاتور نشانه خرابی این وسیله نیست و مثلاً در زمان روشن شدن چراغ های 30 40 50 پکیج ایران رادیاتور نباید فکر کنید که خطایی در دستگاه رخ داده، چون ارور 30 40 50 پکیج ایران رادیاتور اصلاً معنی نداشته و جزو لیست خطاهای این دستگاه نیست.

تا این بخش هر چه که گفتیم به مدل آنالوگ و چراغ های آن مربوط می شد، اما از سری محصولات دیجیتال این شرکت نیز می توان به پکیج های ایران رادیاتور در مدل های L24ff و L36ff اشاره کرد که کد خطا در آن ها با استفاده از حرف انگلیسی E نشان داده می شود.

به طور کلی با توجه به اینکه سیستم و نحوه کار کرد پکیج ها کمی پیچیده است، شرکت سازنده آن از یک سری چراغ و عدد هایی بر روی صفحه نمایش پکیج استفاده کرده است که در صورت بروز هر گونه ایراد با روشن شدن آن ها و نشان دادن علائمی که به کدهای خطا معروف هستند، راحت تر می توان از مشکل اصلی پکیج مطلع شد.

آقای مجید صالح آبادی از سرویسکاران پکیج در کلیپ کوتاه زیر آلارم های پکیج ایران رادیاتور و دلایل آن را بیان می کنند.

قبل از اینکه ارورهای پکیج را مطرح کنیم، پیشنهاد میکنیم کلیپ زیر را ببینید. در کلیپ زیر آقای محمد اشتیاقی از سرویسکاران پکیج توضیح میدهند زمانی که پکیج شما خطا میدهد چه اقدامی انجام دهید.

 در ادامه همین مطلب بیشتر به بررسی معنی و مفهوم کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور و علت چشمک پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff، ارور های پکیج ایران رادیاتور m24ff و دیگر مدل های آنالوگ و دیجیتال این وسیله خواهیم پرداخت.

تماس سریع

سرچ