خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل l36ff

خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل l36ff

در خصوص توضیحات در مورد کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور مدل L36ff باید ذکر کنیم که این مدل از پکیج ایران رادیاتور از جمله پکیج های دیجیتال شرکت ایران رادیاتور می باشد که کدهای خطای مشابه با مدل L24ff  دارد.

بنابراین به منظور جلوگیری از بیان مطالب تکراری در این مقاله کدهای خطای مدل L36ff را ذکر نکردیم و شما می توانید با مراجعه به کدهای خطای پکیج ایران رادیااتور مدلL24ff  با معنی کدهای خطای آن و روش عیب یابی پکیج ایران رادیاتور l36ff آشنا شوید.

در انتها لازم به ذکر است که بیشتر مشکلات عنوان شده در پکیج های ایران رادیاتور قابل پیشگیری هستند و تنها راه این مهم انجام سرویس دوه ای پکیج ایران رادیاتور می باشد.

آقای اشتیاقی در کلیپ زیر انواع سرویس پکیج را توضیح می دهند و مزایای سرویس دوره ای (که مهمترین آن جلوگیری از هزینه های بالای تعمیرات است) را بیان می کنند.

 

نتیجه گیری

تنوع کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور هر مصرف کننده ای را گیج می کند، حتی اگر به دفترچه راهنمای دستگاه نیز دسترسی داشته باشیم هم گاهی سخت متوجه ایراد اصلی پکیج می شویم. این اتفاق کاملاً طبیعی است چون ما به عنوان مصرف کننده تخصص کافی در درک صحیح ارورهای پکیج ایران رادیاتور نداشته و حتی با تشخیص غلط می توانیم به ایرادات دستگاه اضافه کنیم.

این جریان ممکن است برای یک تعمیرکار پکیج ناشی هم اتفاق بیوفتد. پس داشتن تخصص در کنار تجربه عملی دو عامل مهم در شناسایی درست مفهوم کدهای خطای دستگاه و رفع عیب آن ها می باشد. در نتیجه باید به دنبال فردی باشیم که سال های در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور تجربه دارد تا بتوانید ایراد دستگاه را زود تشخیص داده و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

نیازی نیست وقت زیادی بابت پیدا کردن چنین فردی صرف کنید، تعمیرکاران پکیج در گروه تاسیسات 24 ساعته همان افرادی هستند که به تخصص و دانش آن ها در عیب یابی پکیج ایران رادیاتور نیاز دارید. اگر نگران کیفیت خدمات آن ها می باشید، این خبر خوب را به شما می دهیم که تمامی خدمات تاسیسات در این مجموعه شامل گارانتی یا ضمانت نامه معتبر هستند.

به این صورت که در صورت نارضایتی شما از کیفیت خدمات ایجاد شده و یا رفع نشدن کامل ایراد در پکیج ایران رادیاتور، سفارش شما مرجوع شده و این بار به صورت مجانی توسط تعمیرکار متخصص انجام می شود.

تماس سریع

سرچ