انواع رادیاتور شوفاژ

رادیاتورهای شوفاژ در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد،اما می شود گفت در کل چهار مدل رادیاتور در بازار وجود دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

رادیاتور شوفاژ پره ای
رادیاتور شوفاژ پنلی
رادیاتورهای حوله خشک کن (محل نصب تنها در حمام)
رادیاتور قرنیزی
رادیاتورهای برقی
رادیاتور شوفاژ پرده ای

پرده یک نوع از رادیاتورها است که همانطور که حدس میزنید از کنار هم قرار گرفتن پروژه های مختلف ساخته شده است. میزان گرمایش و بازده این رادیاتور توسط طراح های آن کم و یا زیاد می شود .

مکان انتخاب تعداد پره رادیاتور با توجه به یزرگی و کوچکی فضا و گرمای مورد نیاز
امکان تعویض پره در صورت سوراخ شدن، زنگ‌زدگی و مشکلات دیگر
دوام و طول عمر بالا در مقایسه با رادیاتورهای دیگر
بالا بودن ضریب هدایت حرارتی
رادیاتور شوفاژ پنلی

رادیاتورهای شوفاژ پنلی به نوعی یک مدل جدید در بازار به حساب می آید. رادیاتور پنلی اما واضحی و گرمای بیشتری نسبت به رادیاتورهای پره ای دارد . یکی از ویژگی های رادیاتور های پنلی یکنواخت تر بودن گرمای رادیاتور در مقایسه با رادیاتور شوفاژ در مدل های دیگر است . رادیاتورهای شوفاژ پنلی امروزه بیشتر از رادیاتور های پره ای مصرف میگردد و افرادی که قصد خرید رادیاتور دارند به سمت خرید این نوع رادیاتور ها میروند.مزیت های این نوع رادیاتور ها بسیار زیاد است و در قبال معایب آن برتری دارد.از معایب رادیاتور های پنلی تنها به مورد نداشتن قابلیت تعمیر میتوانیم اشاره کنیم اما این مورد اصلا جای نگرانی ندارد چرا که اگر اقدام به خرید برند معتبر و جنس با کیفیت کنید نه تنها رادیاتور پنلی شما دارای گارانتی است بلکه میتوانید سال ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

سبک و شیک بودن
نیاز پایین به گردش آب
سازگاری بالا با پکیج‌ها به دلیل جنس فولادی
بازده گرمایی بیشتر در مقایسه با مدل‌ها پره‌ای
بالاتر بودن درصد انتقال حرارت و آسایش حرارتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (کلیک کنید)